środa, 24 maja 2017

Niebieskości

Witam :)
Tak pięknie było, a dzisiaj pogoda zaczęła coś kaprysić. To słońce, to deszcz i wiatr. A ja chciałam Wam pokazać kartkę dla mojej wicedyrektor, która obchodziła urodziny na początku kwietnia. No tak, z publikacjami jestem prawie dwa miesiące do tyłu. Ale jeszcze trochę i w końcu zacznę nadrabiać :)
Serwetka na karteczce, to gotowy motyw wycięty z papieru. Kartka obsypana kuleczkami, które maźnęłam farbą "białe złoto". Widziałam to na "Inspirello" i nie wiem, czy bardziej zakochałam się w tym "żwirku", czy też tej farbie :) Ale i tak najpiękniej używa tego "żwirku", czy piasku (jak kto woli) w swoich pracach Peninia :) Całość w moich ulubionych niebieskościach :)





Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego jeszcze popołudnia :)

11 komentarzy:

  1. Śliczne te niebieskości :) Bardzo mi sie koroneczka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuudeńko, a kwiaty są po prostu fantastyczne, pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko!! Ślicznie jej w tych koronkach :) Wspaniale ułożyłaś kwiaty!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała :) Cudne pastelowe odcienie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna kartka! wspaniale dobrałaś wszystkie elementy:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna karteczka, dopracowana w każdym, najmniejszym szczególe :) Ale zamiast aniołka do zdjęcia powinna zapozować Mija :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała i wyjatkowa kartka w cudownych kolorach.Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka.Świetne kolory.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno nikogo nie zaskoczę pisząc, że karteczka jest piękna <3 Zarówno warstwy jak i kompozycja na niej prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń