wtorek, 10 października 2017

Kartka z nutkami

Witam.
W sierpniu mój wujek obchodził swoje 70-te urodziny. Z tej okazji poczyniłam karteczkę i boxa. Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczkę. Kartka jest w podobnym stylu do poprzedniej, ale dominują brązy. Nie mogło też zabraknąć motywu z nutkami, bo wujek jest zapalonym chórzystą :) W tle widać wianek z pasty strukturalnej nałożonej przez maskę. No i oczywiście są rurki :)
Ogromnie się cieszę, że poprzednia praca tak Wam się podobała. Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze.






16 komentarzy:

  1. Wspaniały męski komplecik :) Piękne brązy , wujek bedzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna!!! Wujek z pewnością był zadowolony!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet, cudowny klimat stworzyłaś na tej karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne komplecik,uwielbiałam robić prace z papierkami w nuty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplet, bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie i w takiej ślicznej jesiennej kolorystyce! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam ...piękny męski komplecik!Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudny zestaw, uwielbiam takie kolory, fantastycznie wyszło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Zapraszam do mnie na Candy i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny komplecik :) jak zawsze!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń