niedziela, 31 grudnia 2017

Jeszcze świątecznie i... chwalę się :)

Witam w ostatnim dniu tego roku. U nas pochmurno i deszczowo. Wprawdzie święta już minęły, ale u mnie jeszcze sporo nieopublikowanych świątecznych prac. Dzisiaj kolejna partia karteczek.

















A teraz będę się chwalić :)
Taką oto cudowną świąteczną karteczkę otrzymałam od Agnieszki. Stanowi element mojej świątecznej dekoracji :)


Jeszcze raz Agnieszko pięknie dziękuję :)))

6 grudnia miałam to szczęście, że zostałam wylosowana w candy u Moniki, która wyczarowuje cudowne rzeczy z origami modułowego. Przed świętami dotarła do mnie paczuszka z takimi wspaniałościami:




Jeszcze raz Moniko dziękuję za słodkości, przydasie i za tę cudowną filiżaneczkę. Jest przepiękna :)

Żegnając się dzisiaj z Wami dziękuję za Waszą obecność na moim blogu i wszystkie pozostawione komentarze.
Życzę Wam szczęśliwego, cudownego nadchodzącego Nowego Roku. Nieustającej weny twórczej i czasu na zrealizowanie  pomysłów :) Samych dobrych dni i jak najmniej trosk :)
Pozdrawiam serdecznie!

11 komentarzy:

  1. Kochana niech Nowy rok przyniesie co najlepsze- zdrowie, szczęście i nieustającą wenę twórczą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki i podarunki :)
    Dobrego Nowego Roku!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kartki i prezenty.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.Pomyślność!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne karteczki!!! Cieszę się, że jedna z nich jest u mnie - bardzo dziękuję!!
    Cieszę się, że i moja dotarła :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku - mnóstwa wspaniałych prac!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki, pięknie mienią się shaker-boxy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace,co jedna to ładniejsza..

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne nastrojowe kartki, a prezent wspaniały! moc serdeczności w Nowym Roku dla Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace :) a prezent fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny prezent! jakie to misterne... za karę pokute taką robotę zadawać! ;D
    podziwiam cierpliwość autorki.

    a kartki bardzo klimatyczne!
    i nie wiem czemu tak mnie urzekła ta z kubkami... ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne karteczki. Podobnie jak w przypadku Doroty, ta z kubkami zwróciła moją szczególną uwagę. Jednak najbardziej podoba mi się kubek od Moniki.

    OdpowiedzUsuń