niedziela, 29 lipca 2018

Męskie klimaty

Dobry wieczór :)
Męskie kartki są zawsze dla mnie wyzwaniem. Czasami z tym wyzwaniem trzeba się zmierzyć. Jedną z takich okazji były urodziny mojego dyrektora. Wprawdzie urodziny były na początku czerwca, ale kartka doczekała się publikacji dopiero dzisiaj. Na kartce pojawiły się metalowe narożniki i kwiatek, a także zegar, sznurek i guzik. Zegar pociapałam farbami metalicznymi: turkusową i dwoma odcieniami złotej. Na pudełku szklany kaboszon z samochodem retro na metalowym ozdobniku. Motyw przewodni to męskie nogi :)






Tradycyjnie dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem. Życzę udanego tygodnia :)

18 komentarzy:

  1. Świetnie wyszła!!! Wszystkie dodatki super się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, podziwiam, męskie kartki zawsze są wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Podziwiam,wspaniały męski klimat! świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny styl, pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka i wszystko dopracowane w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sobie poradziłaś z tą pracą,masz rację dla faceta jest ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, jestem zachwycona! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ano trochę nie widać, żeby męskie karti są dla Ciebie dużym wyzwaniem! Wspaniale 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kartki *.* Jestem pod wrażeniem ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Esktra...Miałaś świetny pomysł na tę kartkę! Gratuluję:))) I pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna i bardzo pomysłowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, fantastyczna męska kartka :)

    OdpowiedzUsuń