wtorek, 24 grudnia 2019

Wesołych Świąt!

Witajcie :)
Pojawił się u mnie ostatnio lekki zastój na blogu. Co nie znaczy, że nie powstawały nowe prace. Powstawały, głównie świąteczne. Nie w takiej ilości w jakiej chciałabym, udało się tylko w tej koniecznej.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać część świątecznych kartek.




















Pięknie chciałam również podziękować za przepiękną karteczkę, którą otrzymałam od Agnieszki-Szalki :)


Dziękuję również za przemiłe komentarze pod moim poprzednim postem.

Na koniec chcę Wam życzyć zdrowych, spokojnych, radosnych i pełnych miłości Świąt. Niech będą czasem wytchnienia, chwili zadumy i odpoczynku. Niech będą takie, jakie sobie wymarzycie :)

15 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie karteczki.
    Zdrowych,wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, a jedna jest u mnie i dziękuje za nia z całego serca :) Wesołych , błogosławionych Świąt Ci zycze :) i do siego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki wszystkie wyglądają wspaniale... Życzę Ci pięknych i zdrowych Świąt! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki, bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki:
    Ta z różową świecą ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne karteczki! pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne karteczki!! Jedna stoi u mnie i co dzień na nią spoglądam :) :)
    Cieszę się, że karteczka dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki są przepiękne, dopracowane i widać w nich ogrom pracy i włożonego serca. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejjj.... tyle pięknych kartek!

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe! z taką kartką to na pewno będą udane święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudne kartki, co jedna to piękniejsza <3

    OdpowiedzUsuń