niedziela, 31 marca 2024

Wesołego Alleluja!

Niech Zmartwychwstanie Pańskie,

które niesie odrodzenie duchowe,

napełni wszystkich spokojem i wiarą,

da siłę w pokonywaniu trudności

i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość.

Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt!
 
W tym roku zrobiłam tylko 11 prostych kartek wielkanocnych. Na więcej zabrakło czasu. Wykorzystałam digi papierki i grafiki od: Ni mniej ni więcej i I love digi.
 

                                        
 








 
Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze pod poprzednim postem. Życzę miłego świętowania :)

10 komentarzy:

  1. Radosnej Wielkanocy :) piekne prace, takie urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace jak zawsze cudne :) Wesołego Alleluja!!!🥚😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne karteczki z prześlicznymi grafikami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki Ci wyszły, tyle w nich kolorów i tej jakże potrzebnej wiosennej energii...
    Radosnego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla Ciebie to tylko proste kartki, dla mnie prawdziwe dzieło sztuki. Jak zawsze jestem pod wrażeniem wykonania takich perełek, bo ja np. nie mam takich zdolności. Kochana Ludmiłko, dziękuję za piękne życzenia. I ja też życzę Ci wiele radości z okazji świąt. A zarazem, niech będą one spokojne pomimo wszelkich burz, mogących pojawić się w Twoim życiu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki. Pięknego świętowania życzę i radości na ten poświąteczny czas :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych dobrych dni :) Piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki dotarły - dziękuję ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne i przeurocze karteczki :) Wszystkiego dobrego na wiosenny czas :)

    OdpowiedzUsuń