środa, 31 grudnia 2014

Ostatni raz świątecznie...

...chociaż poświątecznie :) Jeszcze dwie bombeczki  w bieli. Widziałam takie w pasmanterii i u Basi, więc postanowiłam też taką jedną zrobić. Druga powstała przy okazji, bo zostały mi jeszcze wycięte elementy z koronki, więc szkoda było, żeby się zmarnowała :)






Dziękuję za to, że odwiedzaliście mnie w tym roku, że zostawialiście przemiłe komentarze.
Żegnam się z Wami życząc wspaniałego, cudownego, pełnego twórczych inspiracji nadchodzącego Nowego Roku :)

7 komentarzy:

  1. proste a jakie efektowne!

    Do Siego Roku! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł rewelacyjny :) Prosty a bombki wyglądają prześlicznie :) Szczęśliwego Nowego Roku :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł! Bardzo lubię koronkowe ozdoby, niestety nie mam do szydełka cierpliwości ;) Musze więc odwiedzić jakąś pasmanterie ^^
    Szczęśliwego 2015! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne bombeczki:)
    Wspaniaego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Jakoś przegapiłam te bombki u Ciebie. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń