sobota, 13 lutego 2016

80-te urodziny

Witam!
No to doczekałam się w końcu tego urlopu. Mam tyle rzeczy do nadrobienia i do zrobienia, że pewnie mi go nie wystarczy :) Póki co pokazuję wyprodukowaną na szybko (a jakże) karteczkę na jubileusz 80-tych urodzin mamy mojej koleżanki z dzieciństwa :) Oczywiście jest dużo kwiatów, perełek, sznurek, wstążki i jest pudełko do kompletu.
Bardzo Wam dziękuję za Wasze odwiedziny i mnóstwo przemiłych słów, mobilizują do pracy :)




Żegnam się z Wami życząc wspaniałej niedzieli :)

12 komentarzy:

  1. Prześliczna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja koleżanka z dzieciństwa ma 80 lat? Kartka i cały komplecik piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to wpadka :) Miało być oczywiście mamy mojej koleżanki :) Błąd już naprawiony!

      Usuń
  3. ach te Twoje cudowne bukiety, ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplecik zrobiłaś:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kompozycja :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka z przepiękną i bogatą kompozycją kwiatową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniala kartka i pudelko do kompletu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze i kolorki i bukiety...
    UROCZA!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeglądam kilka blogów z kartkami i każda z Was ma swój styl, to piękne i niepowtarzalne:) U Ciebie dziś piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja tam lubię tak cukierkowo :-D
    i już!

    OdpowiedzUsuń