wtorek, 1 października 2019

Z pszczółką

Witajcie :)
Córeczka mojej koleżanki ma na imię Maja, więc nie mogłam się powstrzymać przed umieszczeniem na kartce urodzinowej takiej słodkiej pszczółki :) A tłem jest zembossowany na złoto stempelek, który podpatrzyłam u Agi i obiecałam kiedyś spróbować. Agnieszka jest prawdziwą mistrzynią tworzenia takich cudownych teł, shakerów, kolorowania stempelków i jeszcze wielu wielu innych technik :)






Pięknie dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem. Pojawi się więcej kartek z takich wycinanych elementów :) Życzę spokojnej nocy i pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca taka w moim klimacie :) jestem pod wrażeniem :) brawo !!! Dziękuje kochana za tyle miłych słów pod moim adresem :) Co do pomysłów, to częstuj sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jaki wspaniały komplecik...wesoły i taki uroczy:) Pięknie to wszystko skomponowałaś i ozdobiłaś :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka ta pszczółka!! Śliczny komplecik!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i radosna karteczka :) Bardzo podobają mi się kolorki no i pszczółka oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw , taki radosny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutka i taka radosna kartka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka kartka!
    Zapraszam serdecznie na moje świąteczne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeslodka praca, pszczółka jest bardzo urocza

    OdpowiedzUsuń