poniedziałek, 30 grudnia 2019

Jeszcze kartki świąteczne i podziękowania

Witajcie :)
Dzisiaj przychodzę do Was z drugą partią kartek świątecznych.



























A przy okazji chciałam pięknie podziękować za prześliczny dzwoneczek, który otrzymałam od Moniki-Mikaglo:


A także za cudowne karteczki, które otrzymałam od:
Ludki z Kramiku Ludki:


i Izy-Oribelli z Krainy wyobraźni:


Jeszcze raz dziękuję dziewczyny za cudowną niespodziankę.
Dziękuję także za przemiłe komentarze pod poprzednim postem.
Życzę udanego Sylwestra i wejścia w Nowy Rok.

18 komentarzy:

  1. Fantastyczne robisz te karteczki, takie na bogato, dopracowane w każdym szczególiku :) Najlepsze życzenia Noworoczne posyłam i udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pięknotki :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te Twoje karteczki, a jedna moja, dziekuję :)) Samego dobra w nowym roku Ci życzę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe kartki! uwielbiam świąteczne karteczki, takie prawdziwe, które można trzymać w rękach :)

    wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kartki 😍
    Spełnienia marzeń w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne wszystkie karteczki i ta ilość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki wykonałaś:) Piękne wszystkie :) Moc dobroci i piękna w Nowym Roku, niech będzie szczęśliwy :) Pozdrawiam mocno -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki, cudowne grafiki :) Już tęsknię za Świętami

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe! Jedna piękniejsza od drugiej! Warto zatrzymać się i obejrzeć 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe kartki, piękne życzenia takze ty otrzymałaś i uroczy dzwoneczek<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki :) Dziękuję,ze o mnie pamiętasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki. Ta z aniołkiem jakoś tak szczególnie mi się podoba :). Ładny dzwoneczek też dodtałaś. To mi przypomina o moim origami modułowym, które powinnam ruszyć hehe.

    OdpowiedzUsuń