czwartek, 27 sierpnia 2020

Karteczki komunijne i chwalę się :)

Witam :)
Komunie w tym roku są mocno rozciągnięte w czasie. Udało mi się zrobić kilka kartek na tę okazję. Dzisiaj dwie z nich. Dla rodzeństwa: dziewczynki i chłopczyka. Są w podobnym stylu :) Na obu kartkach cudowne stempelki, które dostałam kiedyś od Agi. Na pudełkach digi stempelki od Pretty Digi.










A teraz się pochwalę :) W nagrodę za tysięczny komentarz na blogu Ani przyjechały do mnie takie cuda :)


 
 
 
 
 

Dziękuję kochana za tyle prezentów. Nie spodziewałam się takiej niespodzianki. Cudowny koszyczek z pokrywką, slodkości i całe mnóstwo przydasi. Moim futrzakom też się podobały :) Najpierw Mija sprawdziła co i jak, a potem nad całością czuwał Ozziś i już nie pozwolił mi zrobić zdjęcia bez swojego udziału :)

Pięknie dziękuję też za Wasze odwiedziny i przemiłe komentarze pod poprzednim postem :) Życzę spokojnej nocy i udanego jutrzejszego dnia. 

15 komentarzy:

  1. Ogromnie mi się podobają te karteczki:)Wszystko tak pięknie ozdobiłaś:)
    A futrzaki przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. he, he :) Nasza kota, też uskutecznia "odbiory techniczne"
    Nic nie może ujść jej uwagi i obyć się bez obwąchania.
    Ale to chyba wszystko ze strachu przed nowym. Generalnie nasza kota strasznie wystraszona jest.

    Karteczki piękne!
    te grafiki robią robotę.
    Chyba się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociaki masz fantastyczne :) Mój Klakier z pewnością nie pogardziłby takim towarzystwem :) Piękną niespodziankę dostałas, ten koszyczek jest śliczny :) Kartki są wspaniałe, nie wiedziałam, ze jeszcze coś z moich staroci Ci zostało :) Pieknie ta Hostia błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ostatnie zdjęcie wymiata!
    Cieszę się, że koszyk się podoba. Miałam morze frajdy przy przygotowywaniu niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki wspaniałe, świetne stempelki i złote dodatki. A prezent bardzo przyjemny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pamiątki!!! Ślicznie jak zawsze ozdobione!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny prezent otrzymałaś, a te komunijne prace... no pierwsza klasa, brawo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne pracę, ja mimo, że tyle czasu się przygotowywałam to i tak w ostatniej chwili straciłam wenę. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze prace. Na pewno będą dla kogoś świetną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki :) I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki :) Faktycznie, dziwnie się robi komunijne prace o tej porze roku :)
    Gratuluję wygranej i przesłodki kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne pamiątki! a niespodzianka fantastyczna! najlepszy jednak kotełek:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie karteczki prześliczne :) Gratuluję nagród, widzę że koteczek już je sobie przygarnął :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne karteczki, uwielbiam te stempelki :) A Ozziś wie, że jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki.Stempelki są super :)

    OdpowiedzUsuń