sobota, 1 stycznia 2022

Podziękowania i życzenia noworoczne

Witam w pierwszy dzień Nowego 2022 Roku.
Na początku życzę Wam, aby ten rok był zdecydowanie lepszy niż poprzedni, żeby upłynął w zdrowiu, spokoju i przyniósł same dobre dni :) I oczywiście życzę Wam twórczego Nowego Roku :)
Chciałam również podziękować za świąteczne i noworoczne życzenia, które do mnie dotarły :)
Pięknie dziękuję: za prześliczną kartę Agnieszce:

Ludeczce za przepiękną karteczkę:
 

Izie za cudną karteczkę:
 

Ani za przepiękną karteczkę z cudowną frywolitkową choineczką:
 

 Agnieszce za cudowną karteczkę i przepiękne stempelki, które tak kocham :)


I Madzi za prześliczną karteczkę z uroczym stempelkiem i cudowną zakładką :)
 



Jeszcze raz pięknie Wam dziękuję dziewczyny za pamięć, życzenia i cudowne prace, a wszystkim za odwiedziny i komentowanie moich prac. Jeszcze raz życzę cudownego Nowego Roku!

15 komentarzy:

  1. Piękne kartki dostałaś! Ja również życzę wszystkiego co najlepsze na ten nowy rok, a zdrówka i spokoju przede wszystkim!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkiego dobra i wszystkiego co najpiekniejsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w 2022 r.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, oby był lepszy niż ten mijający, by zdrowie i szczęście dopisywało. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda z karteczek, które dostałaś jest wyjątkowa. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. 🎉🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i wzajemnie udanego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki dostałaś:) Cieszę się, że i moja doszła :) Tobie także dziękuję za śliczną kartkę:) Mój mąż ją bardzo skomplementował:)
    Samego dobra w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne karteczki otrzymałaś. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło się znaleźć w tak zacnym gronie! Muszę nadmienić, że i ja posiadam karteczkę od Celestial, co bardzo sobie cenię. Co do mojej karteczki wyjaśnię tylko, że nie jest haftowana - a z frywolitki, którą po wykonaniu naszyłam na płótno.
    Wszystkiego dobrego życzę na cały rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choineczka jest naprawdę cudna! I już poprawiam błąd :)

      Usuń
  10. piękne świąteczne kartki! Dla Ciebie również samych dobrych rzeczy w nowym roku:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tylu pięknych karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki, miło jest mieć koleżanki, które produkują takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile śliczności dostałaś <3 Dużo szczęścia i twórczych pomysłów na ten rok :*

    OdpowiedzUsuń