niedziela, 1 maja 2022

Podziękowania

Witam :)
Troszkę późno, ale dzisiaj przychodzę do Was z podziękowaniami za świąteczne życzenia, kartki i prezenty :)

Serdecznie dziękuję Agnieszce za cudowną karteczkę i przepiękne stempelki :)


Madzi za przepiękną karteczkę i stempelki :)


Agnieszce za prześliczną karteczkę :)

Ludce za cudną karteczkę :)

I Monice za cudowną świąteczną dekorację w postaci jaja :)

Jeszcze raz Wam dziewczyny ogromnie dziękuję :) Sprawiłyście mi ogromną przyjemność i radość! Buziaki przesyłam i życzę miłego przedłużonego weekendu :)

7 komentarzy:

  1. :) Cieszę się :) Wspaniałe karteczki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są wszystkie. I ja chciałabym Tobie podziękować za cudną wielkanocną kartkę. Mnie się niestety nie udało w tym roku zrobić żadnej karteczki, ale obiecuję to nadrobić w grudniu. Pozdrawiam cieplutko i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Ja też dziękuję za śliczną kartke od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dziękuję za śliczną kartkę od Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń