niedziela, 9 kwietnia 2023

Wielkanocnie

Witajcie :)
W ten wyjątkowy czas spieszę złożyć Wam życzenia:

Spokoju w sercu i pokoju na świecie.

Niech Wielkanocny czas 

odrodzi wszystko, co dobre.

Przegoni troski i smutki.

Obudzi nadzieję na lepsze jutro.

Zdrowych i smacznych świąt

oraz ciepłej rodzinnej atmosfery

przy wielkanocnym stole.

 
A poniżej kartki wielkanocne, które powstały w tym roku. Wykorzystałam digi papierki i digi stempelki od I love digi i Ni mniej ni więcej.



















Pięknie dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze pod poprzednim postem :) Miłego świętowania :)

10 komentarzy:

  1. Błogosławionych radosnych Świąt :) Alleluja Zmartwychwstał Pan :) dziękuję za karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna już jest u mnie :) Dziękuję bardzo. Zdrowych i pogodnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki.Pięknych, radosnych Świąt życzę pełnych rodzinnej atmosfery i wiosennego nastroju :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki cudne, takie delikatne i pełne radosnej energii! Zdrowych i wesołych świąt!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za piękne życzenia. Ja Tobie też życzę dużo dobrego na te święta. Więcej w meilu, który z pewną nieśmiałością do Ciebie wysłałam. Piękne są te wykonane przez Ciebie kartki. Podziwiam ich ilość, bo ja z ledwością wykonałam kilkanaście. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki! Dziękuję za jedną z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te karteczki <3 Zajączki słodziutkie :). Mam nadzieję, że miło spędziłaś święta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne karteczki i jak ich dużo :)

    OdpowiedzUsuń