sobota, 24 listopada 2018

Powrót do sielskich klimatów

Dzień dobry :)
Udało się już w końcu zamknąć tematykę ślubną. Nadal pozostaję jednak w takiej letniej tematyce. Dzisiaj druga kartka z lawendowej serii. Pierwsza była z rowerem, a ta jest z okienkiem. A otrzymała ją moja koleżanka na urodziny, które były w pierwszej połowie września. Do kartki pudełko z okienkiem :) A teraz idę w końcu spróbować otworzyć sezon świąteczny, bo jakoś tak ciągle czasu mi brak :(






Dziękuję za Wasze przemiłe komentarze pod poprzednim postem i życzę miłego weekendu.

15 komentarzy:

  1. Wspaniały klimatyczny komplecik :) trzymam kciuki za świąteczny początek sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka, uwielbiam lawendowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest :) a miło tak spojrzeć u Ciebie na letnią tematykę w zimna dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te papiery!!! Cudną karteczkę z nich stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny lawendowy klimacik!pozdrowienia przesylam😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna.nareszcie coś nie świątecznego ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny komplet, bardzo nastrojowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny karteczkowy obrazek, klimatyczny bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyczarowałas piękny rustykalny klimat... Aż się rozmarzylam.. 😊
    Na razie randki z chirurgami zawiesiłam i mam nadzieje częściej u ciebie bywać. 😎

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zakochana w niej do szaleństwa. Uwielbiam lawendę i wszystko co się z nią łączy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja imienniczka dostała piękną karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odleciałam, jaka cudna !!! :)

    OdpowiedzUsuń